Parkeringskontrol

Få gratis og fleksibel parkeringsservice

Parkeringskontrol er nødvendig på flere og flere private områder. Det kan være hos boligforeninger, der oplever uvedkommende eller hensynsløs parkering, eller det kan være hos forskellige former for erhverv som butikker, kontordomiciler, tankstationer og uddannelsessteder, der ønsker, at parkeringspladserne skal forbeholdes kunder, gæster og medarbejdere.

Hos UnoPark tilbyder vi fleksibel parkeringskontrol tilpasset dine specifikke behov. I fællesskab sammensætter vi en løsning, der tilgodeser jeres krav og som sikrer en nem og ubesværet parkeringsoplevelse for de personer, der har anvendelsesret til parkeringspladserne.

Med parkeringskontrol skaber du et bedre flow på dit parkeringsareal, og vi afholder alle etablerings- og driftsomkostninger (med undtagelse af etablering af nummerpladegenkendelse), så du slipper for bekymringerne. Som ejer af parkeringspladsen fastsætter du selv, hvilke regler og vilkår der skal gælde, ligesom du kan være med til at definere rammerne for vores kontrol.

Parkeringskontrol for boligforeninger

Som beboer i en boligforening er det frustrerende gang på gang at lede efter alternative parkeringsmuligheder, fordi foreningens pladser er optaget af uvedkommende parkanter. Uden parkeringskontrol kan det være svært at håndhæve ejendomsretten, men samtidig skræmmes mange af tanken om et besværligt parkeringssystem – men det behøver ikke at være hverken besværligt eller dyrt.

Parkeringsløsninger til boligforeninger

Hos UnoPark har vi udviklet en række fleksible parkeringsløsninger, der kan anvendes i forbindelse med både boligorganisationer samt andels- og ejerboligforeninger. Det er gratis for foreningen, og vi håndterer al administration og sørger for produktion og opsætning af skilte, der forklarer de vilkår, vi i fællesskab har fundet frem til.

I forhold til parkeringstilladelser har I to muligheder; digitale eller fysiske tilladelser eller en kombination af begge.

Kontakt os

For at minimere administrationen for boligforeningen har vi udviklet en app til digitale parkeringstilladelser. Her får beboerne mulighed for at oprette sig med navn og registreringsnummer på bilen, og tilladelserne fornyes automatisk hvert år.

Boligforeningen kan give hver beboer X antal gæstetilladelser per måned, der også fornyes automatisk, ligesom I naturligvis kan invitere nye beboere til at bruge app’en og slette dem igen, hvis de fraflytter ejendommen.

Den digitale parkeringstilladelse er en løsning, der letter administrationen for alle og som samtidig modvirker uberettiget kontrolgebyr som følge af manglende, glemt eller for gammel fysisk tilladelse.

Ønsker I at have fysiske parkeringstilladelser i form af plastikkort til forruden, klarer vi også den. I vil i så fald modtage det ønskede antal kort med fortløbende numre, og samtidig vil I få en række fysiske gæstetilladelser, der kan distribueres til beboerne i foreningen.

Parkeringskontrol for erhverv

UnoPark tilbyder fleksibel parkeringskontrol til alle former for erhverv; fra små og store virksomhedsdomiciler til hoteller, butikker, parkeringskældre og alt derimellem. Vi sørger for en let og upåklagelig parkeringsoplevelse for både medarbejdere, kunder og leverandører, så førstehåndsindtrykket bliver professionelt.

Vores elektroniske parkeringsløsning er et oplagt valg i de fleste situationer, da den ikke bare letter arbejdet for den besøgende, men også for receptionisten. Typisk opsætter vi en tablet ved indgangen til virksomheden, så parkanten kan indtaste sit registreringsnummer og få en digital parkeringstilladelse, ligesom vores app naturligvis kan bruges. Har I andre ønsker, finder vi en løsning.

UnoPark håndterer al administration i forbindelse med etablering og drift, og vores uniformerede parkeringsvagter er uddannede til at udføre parkeringskontrol med respekt for den enkelte parkant og med service i højsædet.