Gratis Parkeringsopsyn

Vi udfører parkeringskontrol kvit og frit

Kontakt os Afspil video

Vi holder opsyn med dine parkeringspladser

Uanset om du står i spidsen for en boligforening, en virksomhed, et indkøbscenter eller måske bare en enkelt mindre forretning, er det frustrerende, når de tilhørende parkeringspladser optages af parkanter, der ikke hører til.

Ønsker du at holde parkeringspladserne ledige til dem, der rent faktisk skal bruge dem – om det så er beboere, medarbejdere, gæster eller kunder – kan det være nødvendigt med parkeringsopsyn. Hos UnoPark hjælper vi dig med at finde frem til den helt rigtige løsning. I fællesskab udformer vi et regelsæt, der matcher målgruppen, og vi varetager naturligvis det løbende opsyn med parkeringsarealet

Med professionel parkeringsopsyn sikrer du, at parkeringspladserne er ledige, når de retmæssige brugere ankommer. Det koster hverken dig, forretningen eller boligforeningen en krone, da vi håndterer alle udgifter i forbindelse med etablering og drift.

Omkostningsfri Parkeringskontrol

Hos UnoPark leverer vi en parkeringskontrol-løsning, som er helt gratis. Det betyder, at alle udgifter forbundet med opsætning af skilte, daglig overvågning af parkeringsområderne og administration af vores app bliver dækket af os. Med denne løsning slipper jeres virksomhed for de økonomiske omkostninger og får en problemfri parkeringskontrol, så I kan fokusere på andre vigtige områder af jeres forretning.

Danmarks mest brugervenlige parkeringsapp

UnoPark har skabt en parkeringsapp, der kombinerer brugervenlighed med effektivitet, i tæt samarbejde med danske virksomheder. Appen fjerner behovet for manuel administration og giver et klart overblik over lejere og ejendomme. Med funktioner som automatiske parkeringstilladelser, real-time dataovervågning og nem selvadministration, tilbyder appen en effektiv parkeringskontrol tilpasset erhvervslivets behov.

Hvert lejemål får tildelt et specifikt antal parkeringstilladelser og gæstekort, som giver ejeren mulighed for at kontrollere og tilpasse parkeringen i overensstemmelse med kapaciteten og behovet.

Det er muligt at udpege en ansvarlig person for hvert lejemål, som kan administrere de tildelte parkeringstilladelser. Denne person kan selvstændigt oprette og vedligeholde parkeringstilladelser via en app.

Lejere har mulighed for at ændre nummerplader og udstede gæstekort direkte gennem appen. Dette giver dem fuld kontrol over deres parkerings- og gæsteparkeringstilladelser uden at skulle involvere ejeren.

Pladsejeren har konstant adgang til et overblik over alle lejere og realtidsdata, herunder hvilke biler der er parkeret og hvilke tilladelser der er i brug. Dette muliggør effektiv styring af parkeringsområdet.

Hvis pladsejeren ejer flere ejendomme, kan de administreres gennem et enkelt login. Dette giver et samlet overblik over alle lejemål og tilknyttede parkeringspladser.

Medarbejdere kan anmode om parkeringstilladelser til deres arbejdsplads gennem appen. Integration med eksisterende systemer sikrer, at tilladelser automatisk bliver tildelt ved ansættelse.

En skræddersyet løsning tilpasset brugerne

Der er stor forskel på, om du administrerer en boligforening, hvor beboerne skal have mulighed for at parkere i nærheden af deres lejlighed, om der er tale om parkeringspladser til et hospital eller det er et stort indkøbscenter, der skal holdes opsyn med. Af den årsag starter vi ethvert samarbejde med en analyse af parkeringsområdet, så vi kan skræddersy en løsning, der passer til brugerne

Vi kan blandt andet sørge for, at personalet trygt kan komme til og fra deres biler døgnet rundt og motivere medarbejderne til at bruge yderpladserne, så de resterende holdes fri til gæster, kunder eller patienter. Vi kan også oprette gratis parkering i X antal timer eller på specifikke tidspunkter på dagen, ligesom vi naturligvis tilbyder forskellige former for betalingsmuligheder – både fysiske og digitale.

Kort sagt er det dig og parkanternes behov, der definerer rammerne. Herefter hjælper vi med at udforme regelsættet samt opsætte skilte og betalingsautomater, ligesom vores uniformerede parkeringsvagter naturligvis fører kontinuerligt opsyn med parkeringspladserne.

Høj kvalitet og professionelle parkeringsvagter

Det skal være trygt og sikkert at parkere. Uanset om du er beboer, medarbejder, kunde eller patient, og uanset om du ankommer tidligt om morgenen, sent på dagen eller midt om natten

Med UnoPark som din samarbejdspartner får du parkeringsopsyn af høj kvalitet, og vi har mange års erfaring med at tilpasse vores services til det respektive område. De enkelte parkeringsvagter er alle uddannede, og de har derfor de bedste forudsætninger for at møde parkanterne i øjenhøjde og på professionel vis – også når der er tale om eventuelle konfrontationer. Det skaber tryghed hos brugerne, og det gør parkeringsoplevelsen behagelig for alle parter.

Jeres personlige parkeringsrådgiver

Vi tildeler jer en fast parkeringsrådgiver, som står til rådighed for at hjælpe med alle aspekter af parkeringskontrollen. Uanset om der er behov for opdatering af parkeringsregler, ændring af skiltning eller justering af vagternes arbejdstider, er rådgiveren klar til at assistere. Som jeres hovedkontakt sikrer rådgiveren, at alle forespørgsler besvares hurtigt og effektivt og at nye krav adresseres straks, hvilket sikrer en problemfri og effektiv drift af jeres parkeringsservice.

Parkeringsselskab klar til at samarbejde

Lad os hjælpe dig. Vi har stor erfaring med parkeringskontrol til erhverv, boligforeninger, parkeringskældre og parkeringshuse.

Vælg følgende:

    Har du modtaget et kontrolgebyr, du ikke finder berettiget, har du mulighed for at gøre indsigelse. Det skal ske senest 10 dage efter udstedelsen af gebyret, og din indsigelse skal altid indgives skriftligt.

    Alle klager bedes INDGIVES VIA

    www.pklage.dk

    Følger du proceduren og indgiver din klage via ovenstående link, sættes sagen i bero indtil afgørelsen. Du modtager altså ingen rykkerskrivelse, mens sagsbehandlingen står på.

      Har du modtaget et kontrolgebyr, du ikke finder berettiget, har du mulighed for at gøre indsigelse. Det skal ske senest 10 dage efter udstedelsen af gebyret, og din indsigelse skal altid indgives skriftligt.

      Alle klager bedes INDGIVES VIA

      www.pklage.dk

      Følger du proceduren og indgiver din klage via ovenstående link, sættes sagen i bero indtil afgørelsen. Du modtager altså ingen rykkerskrivelse, mens sagsbehandlingen står på.

      Har du modtaget et kontrolgebyr, du ikke finder berettiget, har du mulighed for at gøre indsigelse. Det skal ske senest 10 dage efter udstedelsen af gebyret, og din indsigelse skal altid indgives skriftligt.

      Alle klager bedes INDGIVES VIA

      www.pklage.dk

      Følger du proceduren og indgiver din klage via ovenstående link, sættes sagen i bero indtil afgørelsen. Du modtager altså ingen rykkerskrivelse, mens sagsbehandlingen står på.