Parkeringskontrol i Odense Gratis, effektivt og nemt for dig

Få en fleksibel parkeringsløsning tilpasset dine behov

Leder du efter et parkeringsselskab, der tilbyder parkeringsservice i Odense? UnoPark er en landsdækkende virksomhed, der hjælper vores kunder med at holde opsyn med deres parkeringspladser i Odense såvel som i alle andre byer.

Kunderne er alt fra små og store virksomheder, kontordomiciler, indkøbscentre, hoteller, boligforeninger og private mennesker med en eller flere parkeringspladser, de lejer ud.

Kort og godt betyder det, at her er plads til alle – også dig. Størrelsen på parkeringsarealet spiller ikke en rolle, og vores parkeringskonsulenter går til opgaven med engagement og stor professionalisme, så vi i fællesskab kan finde den helt rigtige parkeringsløsning til dig.

Gratis parkeringskontrol i Odense

Uanset om det er beboere, kunder, gæster eller medarbejdere, der benytter sig af dine parkeringspladser, er det vigtigt, at de føler sig trygge i området. Samtidig er det essentielt for parkeringsoplevelsen, at det er let af finde en ledig plads – og særligt at brugerne ikke oplever, at uretmæssige parkanter udnytter pladserne.

Alt det hjælper vi med, og det koster dig ikke en krone. Vi håndterer både etablering, skiltning, drift og vedligeholdelse af parkeringsarealet, og vi står for al administration og alle omkostninger.

Betyder det, at du overlader rettighederne til UnoPark, hvis du lader os føre parkeringskontrol? Nej – på ingen måde. Parkeringspladserne tilhører dig, og det er dig, der fastsætter regler og vilkår i området. Vi stiller naturligvis en fast parkeringskonsulent til rådighed, som kan rådgive dig, når du skal beslutte, hvilke regler der skal være gældende.

UnoPark – landsdækkende og alligevel lokal i Odense

Som landsdækkende parkeringsselskab ved vi, at nogle kunder sætter spørgsmålstegn ved, om det er muligt at drive professionel parkeringsservice i Odense, når vores hovedkontor ligger i København. Det er det – og det skyldes, at vi har dygtige medarbejdere på alle poster i lokalområderne. Du får tilknyttet din egen personlige parkeringskonsulent, som kender til dit område og forstår, hvad der skal til for at gøre parkeringsoplevelsen god for alle parter.

Tryghed, gennemsigtighed og pålidelighed kendetegner alt, hvad vi gør, og nøgleordene sikrer, at du får den skræddersyede løsning, du har brug for, og ikke mindst at du ved nøjagtigt, hvad du kan forvente af os og den servicepakke, vi sætter sammen til dig.

Det kan være svært at vurdere, hvilket parkeringsselskab du skal vælge til at holde opsyn med dine parkeringspladser i Odense, og derfor er vi altid klar til en uforpligtende snak. Giv os et ring, så kan vi fortælle meget mere om, hvad vi kan gøre for dig. Med UnoPark får du nemlig ikke bare parkeringskontrol – du får en samarbejdspartner, der sætter din behov forrest, og så får du selvfølgelig del i de mange fordele, vi tilbyder kunderne.

I parkeringssituationer kan der hurtigt opstå konflikter, ligesom uretmæssig brug af parkeringsarealer kan føre til utryghed for brugerne. Derfor er alle vores parkeringsvagter uddannede vagter, ligesom de bærer uniform for at øge sikkerheden i området.

Det er dine parkeringspladser og dermed dine regler. Så enkelt kan det siges. Vi vejleder og rådgiver dig med udgangspunkt i mange års erfaring, og når regler og vilkår er på plads, sørger vi for skiltning og ikke mindst kontinuerlig parkeringskontrol på området.

Er der tale om parkeringspladser i forbindelse med en forretning eller et kontordomicil, der kun har åbent i dagstimerne, er det ikke nødvendigt med døgnbemanding. Handler det derimod om en parkeringskælder, kan det være rart med parkeringskontrol både morgen, middag, aften og nat. I fællesskab finder vi den løsning, der matcher dine behov.

Har du brug for akut parkeringskontrol, kan du altid ringe til vores vagttelefon, så sender vi en parkeringsvagt hurtigst muligt.

Administrerer du en række parkeringspladser i Odense, er det rart at have overblik over brugerne – og det får du nemt og effektivt med vores app. Samtidig kan du hurtigt og let udstede digitale parkeringstilladelser, ligesom du kan oprette og slette faste brugere ved hjælp af bilens registreringsnummer.

Det er vigtigt for os, at vores kunder får den helt rette rådgivning, så parkeringsforholdene skaber gode betingelser for brugerne. Derfor tilknytter vi altid en fast parkeringskonsulent til den enkelte kunde – på den måde har du en kontaktperson at tage fat i, hvis du har spørgsmål eller ønsker ændringer i din aftale.

Vi står klar til at hjælpe

Lad os hjælpe dig. Vi har stor erfaring med parkeringskontrol til erhverv, boligforeninger, parkeringskældre og parkeringshuse.

      Har du modtaget et kontrolgebyr, du ikke finder berettiget, har du mulighed for at gøre indsigelse. Det skal ske senest 10 dage efter udstedelsen af gebyret, og din indsigelse skal altid indgives skriftligt.

      Alle klager bedes indgives via www.pklage.dk.

      Følger du proceduren og indgiver din klage via ovenstående link, sættes sagen i bero indtil afgørelsen. Du modtager altså ingen rykkerskrivelse, mens sagsbehandlingen står på.

      Har du modtaget et kontrolgebyr, du ikke finder berettiget, har du mulighed for at gøre indsigelse. Det skal ske senest 10 dage efter udstedelsen af gebyret, og din indsigelse skal altid indgives skriftligt.

      Alle klager bedes INDGIVES VIA

      www.pklage.dk

      Følger du proceduren og indgiver din klage via ovenstående link, sættes sagen i bero indtil afgørelsen. Du modtager altså ingen rykkerskrivelse, mens sagsbehandlingen står på.