Følg med i casen: Ejerforening

Parkeringskontrol hos en Ejerforening i Ndr. Klampenborg

Kontakt os Afspil video

Indledende Møde

Kunden havde specifikke ønsker til skilteudformning, tekster og varigheden af gæsteparkering. De ønskede, at skiltene skulle være tydelige og informative, og at gæsteparkeringen skulle vare i en bestemt periode.

Fastsættelse af Regler

Det blev aftalt, at kun beboere og deres gæster kunne parkere på området med en digital parkeringstilladelse eller gæsteparkering. Gæsteparkeringen skulle maksimalt vare 6 timer, og beboerne skulle kunne ændre nummerpladen på deres faste p-tilladelse.

“Hvad kan man så mere ønske sig?”

– Per, Ejerforening

Opsætning af Skiltning og Systemer

Skiltene blev designet præcis efter kundens ønsker, og systemet blev sat op med 6 timers gæsteparkering. Efter tre måneders brug viste det sig, at 6 timer ikke var tilstrækkeligt. Derfor blev systemet hurtigt justeret til at tillade 16 timers gæsteparkering.

Kontrol og Lancering

Kunden fik tildelt en fast kontaktperson hos UnoPark, som de kunne kontakte for at koordinere opstarten af parkeringskontrollen. Selvom en opstartsdato var fastsat i kontrakten, ventede UnoPark på kundens bekræftelse for at sikre, at alle beboere var informeret og forberedt. Dette forhindrede, at der blev udstedt p-afgifter til beboerne ved en fejl.

Resultat

Kunden har nu en parkeringsløsning, der kræver minimal administration, med fuldt overblik over alle lejemål og realtidsindsigt i antallet af aktive p-tilladelser og gæsteparkeringer. Den nye løsning har resulteret i øget tilfredshed blandt beboerne, som nu altid kan finde en ledig parkeringsplads. Samtidig har det hyppige besøg af parkeringsvagter sikret, at uretmæssig parkering er blevet minimeret, hvilket yderligere har bidraget til en forbedret parkeringsoplevelse for alle brugere af området.

Kontakt os

Parkeringsselskab klar til at samarbejde

Lad os hjælpe dig. Vi har stor erfaring med parkeringskontrol til erhverv, boligforeninger, parkeringskældre og parkeringshuse.

Vælg følgende:

    Har du modtaget et kontrolgebyr, du ikke finder berettiget, har du mulighed for at gøre indsigelse. Det skal ske senest 10 dage efter udstedelsen af gebyret, og din indsigelse skal altid indgives skriftligt.

    Alle klager bedes INDGIVES VIA

    www.pklage.dk

    Følger du proceduren og indgiver din klage via ovenstående link, sættes sagen i bero indtil afgørelsen. Du modtager altså ingen rykkerskrivelse, mens sagsbehandlingen står på.

      Har du modtaget et kontrolgebyr, du ikke finder berettiget, har du mulighed for at gøre indsigelse. Det skal ske senest 10 dage efter udstedelsen af gebyret, og din indsigelse skal altid indgives skriftligt.

      Alle klager bedes INDGIVES VIA

      www.pklage.dk

      Følger du proceduren og indgiver din klage via ovenstående link, sættes sagen i bero indtil afgørelsen. Du modtager altså ingen rykkerskrivelse, mens sagsbehandlingen står på.

      Har du modtaget et kontrolgebyr, du ikke finder berettiget, har du mulighed for at gøre indsigelse. Det skal ske senest 10 dage efter udstedelsen af gebyret, og din indsigelse skal altid indgives skriftligt.

      Alle klager bedes INDGIVES VIA

      www.pklage.dk

      Følger du proceduren og indgiver din klage via ovenstående link, sættes sagen i bero indtil afgørelsen. Du modtager altså ingen rykkerskrivelse, mens sagsbehandlingen står på.